Одним из направлений деятельности компании Проф-консалтинг, является поиск и подбор персонала для своих клиентов.
Наша компания осуществляет профессиональный подбор персонала любых уровней квлификации. Надёжно, качественно и оперативно мы подбираем специалистов на должности даже с самыми высокими требованиями.
Если Вы нуждаетесь в работе, обладаете хорошими профессиональными навыками в своей сфере деятельности, сможете подтвердить свою квалификацию документально и практически, имеете хорошие отзывы с места предыдущей работы, наша компания готова предложить следующие вакансии открытые на сегодняшний день:
Рекрутер
Если Вы — коммуникабельны, ответственны, владеете аналитическими способностями, приглашаем Вас принять участие в конкурсе на открытую вакансию.
Функциональные обязанности:
- Поиск и подбор персонала.
- Тестирование кандидатов.
- Оперативное и качественное закрытие вакансий разного уровня.
- Ведение полного цикла поиска персонала от принятия заявки до выхода кандидата на работу.
- Поддержание коммуникаций с клиентами компании.
- Поддержка благоприятной рабочей атмосферы в коллективе, формирование и развитие корпоративной культуры.
Требования к кандидату:
- Высшее образование.
- Опыт работы в рекрутинге.
- Знание различных методов поиска и оценки персонала.
- Умение быстро анализировать информацию, планировать и организовывать встречи.
Пакет привлекательных преимуществ:
- Динамичное развитие и карьерный рост.
- Интересные и уникальные задачи.
- Офис в одном из самых красивых районов Киева — Воздвиженке.
- Зарплата 10 000 грн + бонусы.
Если Вам интересна данная вакансия, направляйте резюме:
e-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Моб.: +38 050 348 35 25
Оксана Демьянова
Рекрутер «Проф-Консалтинг»
www.profconsulting.com.ua
Financial Coordinator
About the role
We are looking for a Finance Team Coordinator with both strong analytical and soft skills who will be able to provide support for financial function of global company.We are interested in proactive, self-motivated candidate who is willing to accept a challenge and take responsibility for finance processes in performance-driven environment.
Advantages of the vacancy:
- Strong career opportunities for professionals
- A variety of international projects and mobility across projects
- Professional development support and professional certification opportunities
- Competitive compensation, advanced bonus systems
- 20 working days of paid vacations and paid sick leaves
- Flexible work schedule with a possibility for teleworking
- Corporate health insurance program
- Foreign languages classes and communication with native speakers
- Corporate mobile service compensation in case there’s business need
- Modern and conveniently located offices with good working conditions
- Sport room, children room
- In-house canteen or kitchen, free fruit
- Corporate, social and cultural events.
Responsibilities:
- work closely with CFO on issues related to coordinating of Finance function within the global structure of the company;
- track the performance of Finance team and ensure timely completion of the assigned financial tasks that are in accordance with the outlined policies and procedures;
- create presentations, minutes, letters, charts and other documentation using appropriate software, initiate and respond to e-mail communications, maintain the department’s workflow;
- be present at various meetings, to address the issues, provide appropriate feedback and guidelines for improvising the process;
- provide special project support as identified CFO and Finance function directors;
- to provide support in drafting of relevant documents, perform miscellaneous filing, ad hoc reconciliation, budgets forms, bank surveys, etc.;
- identify and resolve issues or problems with financial and operational information systems and reports;
- engage in such other related activities and special projects as may be required or assigned;
- anticipate the needs of those you support and complete assigned tasks with a high degree of accuracy with minimal direction
- ad-hoc analytical requests;
Requirements for the candidate:
- 1-3 years progressive experience within accounting, finance, project management or equivalent combination of education and experience
- Bachelor’s Degree in Finance, Accounting or Economics and business awareness
- Advanced knowledge of MS Office to include Word, Excel and Power Point (Excel emphasized) a must
- English independent User (intermediate level and above)
- Understanding of ERP-systems and 1C experience
- Experience using Jira to manage project/task (will be a plus)
- Excellent analytical and numerical skills
- Strong communication and presentation skills
- Detail and deadline-oriented
If you are interested in this vacancy, please send CV:
E-mail: recruiting@profconsulting.com.ua
Phone:+38 050 348 35 25
Oksana Demianova
Recruiter «Prof-consulting»
www.profconsulting.com.ua